Γιατί δεν είναι αποδοτική η παρουσία σας στα Social Media;

Είστε ενεργός χρήστης των Social Media, διαθέτετε official λογαριασμό στα περισσότερα από αυτά, ανανεώνετε το περιεχόμενο σας συχνά αλλά και πάλι δε λαμβάνετε το αναμενόμενο feedback από το κοινό σας. Τα μέλη σας δεν αυξάνονται, αντιθέτως μειώνονται ή δεν αλληλεπιδρούν καθόλου μαζί σας . Η καλή παρουσία στα Social Media έχει σίγουρα προνόμια γι’αυτό προγραμματίστε καλύτερα τη Social στρατηγική σας κι αποφύγετε τα παρακάτω πιο συνηθισμένα λάθη:

1. Δε γνωρίζετε γιατί πραγματικά χρησιμοποιείτε τα Social Media

Γιατί χρησιμοποιείτε Facebook, Twitter, G+ και άλλα Social Network; Εάν η απάντηση είναι «Επειδή τα χρησιμοποιούν όλοι», τότε έχετε λάθος τοποθέτηση εξ’αρχής. Βρείτε σωστά κίνητρα που θα σας οδηγήσουν και σε σωστό Social Media Marketing (π.χ. υποστήριξη του Brand Awareness, άμεση επαφή κι εξυπηρέτηση του πελάτη κ.α.).

2. Δεν είστε ευέλικτοι στις νέες τάσεις

Οι εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας είναι ραγδαίες και τις περισσότερες φορές λίαν επιτακτικές για να είμαστε Up-to-date. Δαπανήστε λίγο από το χρόνο σας ώστε να ενημερωθείτε για τυχόν νέες εφαρμογές των Social Network, και αξιολογήστε αν πρέπει ή όχι να τις εφαρμόσετε κι εσείς στη δική σας καμπάνια.

3. Μένετε στάσιμοι

Εάν έχετε «κολλήσει» στο Facebook και στο Twitter, τότε χάνετε την ευκαιρία να προβληθείτε σε εκατομμύρια νέους web users οι οποίοι εγγράφονται σωρηδόν στα νέα Socia Media όπως Instagram, YouTube, G+ κ.α.

4. Θυμίζετε περισσότερο «πωλητές»

Κάντε ένα μικρό test και ανατρέξτε στις τελευταίες 5 ανακοινώσεις σας… Αυτό που κάνατε post αφορά σε μια απρόσωπη ανακοίνωση που θυμίζει περισσότερο robot ή κάποιον καλά διδαγμένο πωλητή; Δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το πραγματικό ζητούμενο είναι να ανοίξετε έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους χρήστες, να αφήσετε τα περιθώρια διαλόγου και αντίλογου, να ακούσετε παράπονα, σχόλια ώστε να αξιολογήσετε τι κάνετε σωστά και τι όχι.

5. Έχετε αφεθεί στο έλεος των Spammers

Κάνετε πολλαπλά και συνεχόμενα posts; Έχετε πλέον πάρα πολλά μέλη και δε μπορείτε να διαχειριστείτε τα συνεχόμενα Requests; Σε αυτή την περίπτωση έχετε πέσει στην παγίδα να σας «ξεπεράσει» η αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για να μην μετατραπεί η επίσημη σελίδα σας σε δίαυλο spammy ή ανήθικου υλικού.

6. Θεωρείτε το posting χάσιμο χρόνου

Και είναι εάν κάθε φορά πρέπει να ανανεώνετε όλα τα Social Accounts που διαθέτετε. Εξοικονομήστε χρόνο -αλλά όχι ποιότητα- ρυθμίζοντας τα posts σας με τη χρήση διαθέσιμων εργαλείων που σας επιτρέπουν τη διαχείριση πολλαπλών accounts μέσα από την ίδια κονσόλα.

7. Δεν είστε αυθεντικοί

Όταν αναφερόμαστε σε ανανέωση των Social Media δεν αναφερόμαστε σε retweets και shares (όχι μόνο). Σίγουρα θα υπάρχει κάτι που θέλετε να μοιραστείτε με το κοινό σας, ένα θέμα που θέλετε να το αναπτύξετε εσείς οι ίδιοι και να καταθέσετε την άποψη σας μέσα από αυτό. Αυτές οι ανακοινώσεις θα σας κάνουν «αυθεντικούς» και θα αγγίξουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Shares & retweets μπορεί να κάνει ο καθένας!